Yzeze Herkese merhaba. Biraz forum sitesinden takip etmekle birlikte bebek arabasi konusunda hic bir fikir edinememistim. Bugun magazalari gezerken Bir kac satici arkadas peg perego modellerini gosterdi. Benim hic bilgim yok bu marka hakkinda acikcasi. Hosuma gitti cok. Indirim de vardi, satin aldim. 3500 tl ye aldim sirin Bebe magazasindan. Benim gibi araba bakanlara bir fikir olur belki. https://www.babymall.com.tr/urun/peg-perego-book-51-completo-jet-travel-sistem-bebek-arabasi-ppr-tsbook-luxe-bluenight Bu Benim aldigim. Bunun kot rengi olani vardi o da 3000 di. O da cok guzeldi. Baska bu marka araba alan kullanan var mi acaba?
Senkron Yzeze biz de bu arabaya baktık geçen gün ve çok beğendik şu an fiyatı indirimle 4.800tl baby mall mağazasında. Pratikliği ve katlanınınca 51 olması beni cezbetti ama fiyatı da yüksek değer mi bilmek isterdim. Siz memnun kaldınız mı?
Ufdnc Mima marka bebek arabası alacağım ben de. Mima xari mi? Yoksa mima zigi mi almalıyım karar veremedim. Tecrübesi olan var mı? İkisinin de kullanıcısı çok çok memnun ama ikisi arasında karar veremiyorum neye göre karar vermeliyim tecrübesi olan varsa sevinirim 🤩 Mima xari: https://ty.gl/su1dzx6pug Mima zigi: https://www.babymall.com.tr/mima-zigi-bebek-arabasi-charcoal-p-14479