Utopika 35+1 haftalık hamileyim. Ultrasonda 36+3 falan . 1 haftadır yatıyorum bebeğim doğum kanalında ve acılmam olmuştu 1 parmak fakat ultrasonla vajinadan bakılan ölçümde 2.8mm çıkti. Ciğer geliştirici yapildi. Hugun ise yürürken rahmimde sanki bir demir çubuk var gibi ağrı oluyor. Acaba çatı ağrısı dedikleri bu mu ? Aşırı sertleşmem oluyor korkuyorum doktorumu aramaya sanki gidince doğuracam gibi 😀