tashavva benim de üç dört dikişim vardı, doğum anında izin almıyorlar, anlık gelişen birşey. O an bebeği tehlikeye atmamak için alınan bir önlem aslında. Ama ne kesiyi ne de dikiş acısını hissediyorsun. İlk günlerde biraz üzerine oturmak zorladı ama hiç öyle takınılcak bir acı değil inan. Zaten 15-20 gün içinde dikişlerin eriyor. Bebeğini sağlıcakla al kucağına inşallah 🙏🏻