Merhaba arkadaşlar, renkli ultrosunu kaçıncı haftada yaptırdınız ?
smakocak89 kuzum. Detaylı ulsyrasyon soruyorsan 20.hafta bende carsmba gunu gidecem
smakocak89 21+3 te yaptrmıstım ben canım
Bende 21.haftamdayım yarin gideceğim😊😊
Yarın giricem bende çok heyecanlıyım 20+4
11 haftadan beri her gittiğimde 4d renkli ultrason gidiyorum. Ulus liv haatanesi