PembeLia Arkadaşlar karma bir cilt tipim var, sivilce akne vs yapmayan güneş kremi önerilerinizi bekliyorum.😊
HandeA PembeLia Solenta nın hamileler için özel olan mor ambalajlı kremini aldım ama daha kullanmaya başlamadım. Herkes onu tavsiye etti😉
Gizemgizem Benim de cildim yağlı yıllardır solante acness kullanıyorum 50 faktör hem sivilce yapmıyor . Ben de diger hangisini kullansam sebamed, yvesroche hepsi sivilce yapmisti bi bunda rahatim
PembeLia Gizemgizem Sebamed bende kullandım ve sivilce çıkınca hemen bıraktım, ondan mı oldu yoksa tesadüf mü bilmiyorum ama cesaret edemedim bioderma araştırıyorum şu ara Buda aklımda olsun.😊
PembeLia sibelll Birde hamilelere özel farkı ne acaba diğerlerine göre bilginiz var mı, sivilce yaptı mı?
[silindi] PembeLia hamileler güneşten daha fazla etkilendiği için ve sonund lekeler çıkarmaya meyilli olduğu için ekstra koruma sağlıyor. Bende aldım ondan bakalım benimde yağlı cildim var bakalım ne yapıcak. Ben biodermanınkini kullanmıştım daha önce renkli olanından sivilce problemi yaşatmamıştı
denizinannesiii PembeLia bildiğim kadarıyla normal güneş kremlerindeki bazı kimyasallar bebeği etkileyebiliyormuş. Doktorum da bana kendi kremimi bırakıp solante pregnayı kullanmamı önermişti
PembeLia [silindi] Öyle mi cilt tipiniz ne acaba, bioderma renksiz olanı düşünüyordum ama solente deniycem bakalım.😌
denizinannesiii PembeLia ben henüz kullanmaya başlamadım. 12. Haftaya kadar mecbur kalmadıkça onu da kullanma demişti doktorum. Nisanda başlayacağım kullanmaya şuan 9 haftalığım
Minanin_Annesi Bende solenta 'nin hamleler için olanını kullanıyorum daha önce başka bir kremini kulaniodum memnunum bundan da
ebrucan PembeLia photoderm spot ben özellikle yüzde beyaz kalmayan bir güneş koruyucu istiyordum oyüzden de ayrıca seviyorum