39+2 günlük hamileyim dün kanamam oldu azıcık nişandı sanrım doktorum biraz açıklık ve biraz sancıya eve gönderdi doğurmazsan perşembe gel dedi şuan belim ve kasıklarım agrıyor ciddi anlamda mgde bulntısıda bşldı bunlar doğum blrtsi olblr mi acba ilk kızımda hiç kndi sancmı çkmden suni sancı verdiler ve suyum geldi bunda kndmi çok tecrübesz hissediyorum anlamaktan korkuyorum 😐