Arkadaşlar 28+1 gebeyim. Geçen Hafta bebekte böbrek genişliği olduğu tespit edildi. İzlemede olacağını söyledi doktor. Doğduktan sonra uzmanın görmesi lazım böyle devam ederse dedi. Bende araştırdım eğer genişlik fazlaysa operasyon gerekiyomuş. Doğduktan sonra normale dönenlerde varmış. Beni bilgilendirir misiniz acaba? Ben çok endişeleniyorum bu konuda yardımcı olun lütfen bana 🙏🏻😞