ramazantugce yalanci kasilmadir canim. Karnin komple sertlesir ya da bebek totosunu biyere topluyo gibi olur karnin yamulur. Benim 26dan beri oluyo doktoruma da dedim gunde on kere oldugu oluyo diye:) her sey normal cok sukur. Az su ictiginde daha cok olur. Cok yoruldugunda daha cok olur. Bol sivi al, yatarken olursa kalk yuru ayaktayken olursa yat dinlen. Gecmeyip, duzenli kasiliyo ve gitgide rahatsiz ediyosa doktorunu ara. Diger turlu tamamen doguma hazirlik:)