Nmnmn ben de duyamamıştım, korkmuştum hatta fazlasıyla. Aklıma her türlü ihtimali getirmiştim. Sonra 8. Haftada kendi doktoruma gittim, yaşadığım süreci anlattım ve normal karşıladı. 8. Haftada duyduk kalp atışını. Her şey olacağına varıyor sen boşuna evham yaptığınla kalıyorsun.