Kızlar öncelikle iyi akşamlar 22+5 günlük hamileyim 3 gün önce ayrıntılı ultrasona girdim çok şükür herşeyimz çok güzel sadece sorunumuz bebeğimin boynuna 1 kez kordon dolanmış doktor sorun olmaz endişelenecek durum yok dedi benim gibi sorun yaşayan var mı acaba kordon düzeldi mi yada hiç bir sıkıntı olmadan doğum yapan var mı lütfen cevap verin 😣