Aslihan2 üzülme canım ben iki can kaybettim sonra pıhtılaşma olduğunu öğrendim 3.de doktor 5. Haftada kalbi atmıyor daha atmaz dedi 6. Haftada tekrar gittim kalp atışını alttan duyabildik ama yavaş dedi şimdi 39. Haftadayız korkma rabbim ne derse o olur biz ne yaparsak yapalım olacağına varır dua et ❤️