Merhabalar, 12. haftada kontrole gitmiştim doktor %70 erkek bu bebek genelde yanılmam dedi. 15. Haftada tekrar gittim yine erkek dedi, kesin mi hocam değişir mi dedim pipisi diye gösterdi🤭 Aslında içimden hep kız geçiyordu ve kızım olmasını çok istiyordum. Görümcem yok eşim tarafı genelde erkek bizim tarafta da erkek torun var kız yok. Kız olsa tek ve gözde olacaktı. Bilmiyorum değişir mi bu saatten sonra ama böyle düşündüğüm için de üzülüyorum sonra sonuçta allah nasip etmiş mucizemizi vermiş çok şükür sağlıkla doğsunda🙏🏻🙏🏻 Şimdi gelelim en önemli noktayaa artık isimlere bakabilirim erkek isminde çok Kısıtlı bende zor beğenirim ☹️kafamda şimdilik birkaç isim var kızlar sizce hangisi güzel?
Yağız
Kuzey
Yiğit
Mert
Emir
Tek isim istiyorum bu arada iki isim sevmiyorum😊