Ozge1044 6+3de vajinalle duyabldim yukardan sadece kalp kasilmalarni izleyebldi domtor altta muayeneye birkereligne izin veriesen icin rahat olsn duyalim dedi.Cokda kibardi rahat bir muayeneydi oldu gitti sukurler olsun 🙏♥️ 7.haftada duyarz demisti ben 6+3de kasik agrisiyla gtmistm tesaduf duyduk..Sende duyarsn icini ferah tut duymazsan bile 1 2 hafta sonra bile duyarsn korkma