Meryemaaa Bir hafta oldu doğum yapalı spinal oldum doğumdan üç dört gün sonra sol ayağım diz den altı ödem topladı üstüne basamiyorum bile taş gibi elleynce. Doktorum normal durum geçmezse gel damarlara bakarız dedi ama bu durumu yaşayan varmi
Badevehande Benimki de ayaklarım bileklerim ellerim bacaklarım 1 hafta ödemli gezdim 2 hafta bugün bitti bi kaç gündür ödemim gitti yüzüğümü geri takabiliyorum taytımı giyiyorum ondan anladım
Meryemaaa Badevehande benim de sol umarım benimkide geçicidir doktorum bugün kan pıhtısı olmuş damarlarin tıkanmış dedi ve kalp damara yönlendirdi 😔