Ygmr1212 doktorum bi hap yazdı iki haftadır dünya varmış bende çok çektim mide yanmasından şurup çiğneme tableti hiçbirşey bana mısın demiyordu gece hafta kendi doktoruma özele gittim bi ilaç yazdı o kadar pişman oldum ki keşke çoktan gitseydim.devlete gidiyordum son aylarda özele giderim dedim devlet e hep şurup iç diyordu