Htcglgnaksy Kızlar 25. Haftaya giriyoruz bugün öğleden sonra başladı kasığımda ağrı yani kasılma gibi . Böyle olan var mı normal mi
Sirin_beyza Htcglgnaksy normal canım arada olur o haftalarda üsütme olur adet zamanına denk gelir olur öyle ağrılar
Arzuefee Htcglgnaksy bende ikizlere hamileyim doktorum bana normal demişti ağırlaştıkça kasık ve bel ağrıları artıyomuş rğer sancıda eşlik ediyorsa bi doktora görün ama ılık bi duş alıp sol tarafına yat bende işe yaradı
Htcglgnaksy Arzuefee yarın kontrolüm var zaten ama korktum yani kasık ağrım böyle olunca normalde benim hep kasık ağrılarım vardı ama belki de büyüyor diyedir yani bilmiyorum
Mucizebebegim3 Ustte kalsn diye yaziyorm canim haftamiz uyumlu degil 15.haftadayim ben bendede hep oluyor kasik ve bel agrilari ama seninki ileri sebebini bilemedm hmarm brsey yokdur insallah 🙏♥️
Htcglgnaksy Mucizebebegim3 bebeğim hareketli canım onda sıkıntı yok kasığım ekstra ağrıyor yani bugün
Mucizebebegim3 Htcglgnaksy ikiz gebelerde oolurmus com duymustm korkmayin surekli uzanin ayaklarnizi kaldrn bol su icin olmazsa yani..
Mucizebebegim3 Htcglgnaksy Olsn farketmez bebeklermiz hizla buyuyor canim 4.aydan sonra rahim buyuyor sen cok tedrgin oluyorsan doktora git bence .. Oyle icin rahatlar eminimki