Ozlemzeynep 44 adet olmuyorum normalde 31 günde okurdum son iki uç ayda 25 28 arası olmaya başladım bu sefer de 44 gün oldu adet bitiminde doktora gitmiştim güzel yumurtalıklar bi daha adet olunca gel femaraya baslıcaz demişti ama hala gelen giden yok Cuma günü normal idrar teşyi yaptım gene negatifti yarın kan vermeli miyim negatif midir sizce böyle bi durum yaşayan var mı hiç ya 🙄😕😔
Hatice_mustafa Ozlemzeynep Canım kan ver bebek inş var dir. Yoksa da bi doktora gt kist olabilir bu kadar uzamasında bi sıkıntı olabilir ihmal etme. Geçmiş olsun .
Pcoslubiranne Ozlemzeynep adet gecikmesinin bir sürü sebebi var.Neden hala adet söktürücü kullanmadiniz.Ben 9 gün gecikmeye adet söktürücü kullanmistim bir sonraki ay da hamile kaldim.
busrasahinn Ozlemzeynep ev sahibimin idrar testinde çıkmıyo hiç bir sekilde sadece kanda çıkıyo bende çok şaşırmıştım ilk duyduğumda ama olabiliyomus inşallah vardır rabbim gönlüne göre versin inşallah 🙏 🥰
arzu_glyprk Ozlemzeynep selam iyi akşamlar bende o aralıkta adet düzenim 40-45 gün sürüyor, şuan hamileyim, ilk idrar testi yaptım negatifti, 1 hafta sonra kan testi ile 4 haftalık hamile olduğumu öğrendim ☺️ Belki dizinde öyledir İnşAllah 🙏
Ozlemzeynep Hatice_mustafa ama gitmiştik adetiimbiter bitmez kist falan yoktu kuzum normal boyutta yeni bitmiş adet falan demişti
Ozlemzeynep Pcoslubiranne doktora gitmedim henüz kan testi vericem önden hem bebek varsa geç döllenme gibi adet söktürücü kullanma taraftarı değilim o yüzden
NERDOGDU 35 günden fazla sürmesi iyi değil. Mutlaka kan tahlili yaptırın.Negatif çıkarsa doktorunuza gidin.
Nurak Bende iki üç ay geç adet oldum en son doktora gittim nedir bu geç adetlerin sebebi diye hamilesin dedi 😊 Rahim bebek ararmis öyle derler sende de vardır inşallah canım
Gizemnaz_ Ozlemzeynep canım benimde aynısı gecikiyor yarın doktora gidicem söktürücü veririm demişti sende haber ver bize umarım güzel haberler vardır
FulyAtik Ozlemzeynep bende senin gibi günlerim gecti 50 gun olmadim bu süre zarfinda 2 kere idrar testi yapip negatif gordum üzüldüm ağladım taki 50. günde 3.testi yapip yine umutsuzca birakıp ise gidene kadar, eve bi geldimki testte 2.cizgi var megerse gec döllenme oldugu icin negatif çıkıyormuş testler hayırlısı olsun insallah bebek vardır istiyorsanız tabiki 🥰