Feyzanurlks 23+2 , bugun dısarı cıktım biraz poşet tasıdım yürüdüm ve 1-2 saat sandalyede oturup kaldım simdi ne oturabiliyırum ne kalkabiliyorum belim cok agrıyor ilk sırtım agırarak basladı ne yapmam lazkm ?
Hatice_mustafa Feyzanurlks Bizde 22 haftalığiz saolsun eşim doğum günü hediyesi bi elektrikli süpürge almış sulu oda öküz gibi taşıyamıyorum. Dün misafirim vardı onlar gitti evleri temizledim belimin ağrısından duramadım. Üst üste giyindim . Bide hamilelikte soğuktan kengi dururmuş kemiklere hareketlerin o yüzden kısıtlaniyordur. Korkma yani b3nde yaşıyorum. Bide beline oturuken hep yastık köy boşta durmasın . Gecer yani . Geçmiş olsun. 😍
Feyzanurlks Hatice_mustafa cok sagol canım allah razı olsun ben hayatta bilmem bel agrısı nedir diye , sende dikkat et bırak pis kalsın senden yavrundan onemli değil ya
Hatice_mustafa Feyzanurlks Aynen canim saol dün farkettim b3nde 1 hafta da bir süpürürüm artık. Bugünde bacaklarım ağrıyor. Kayınvalidemin dükkanı var oradaydim. Yaşlılar gibi bacaklarım a battaniye orttum çay ve tv izliyorum 😎🤣😋😋🤣🤣🤣
cansu23 Merhaba bende 22+3 hamileyim son iki haftadır inanılmaz sırt ağrım oluyor arkama yastık koyuyorum ama yine fayda etmiyor bende doktoruma sorucam krem vs önerir mi diye