Ozgul57 Kizlar 38+1 haftalik hamileyim 2 cm acilmam var doktor bi kac gun icinde dogurursun dedi ama ne sancim ne agrim var 1 hafta gecti bilgisi olanlar yazabilirmi ?
Sedeff_t Ozgul57 benimde dün nisanım geldi 2 cm açıklık var sancim hiç Yok bebeğin suyu cok az yarın aksam suyumu tekrar kontrol edecekler gerekirse yatis verip suni sanci verecekler kendi sancim gelmezse
Skrnslmn 39+2 yiz 4 gün önce bana an 1 2 cm kadar açıklık var denmişti hatta o gün doğum olur bu gidişle demişti ama hala tık yok
Skrnslmn Ozgul57 sağlıklı hayırlı zamanında gelsinlerde yapacak bişey yok son zamanların stresi de ayrı bi dert Rabbim yardım etsin İnşAllah ya 😔🙏🏻