Kızlar yaklasık ıkı saattr adet sancısı gıbı agrım var.Bugune kadar hıc olmadı.Dus aldım hatta baya dusun altında kaldım ıyı gıbıydı sımdı gerı basladı.bebegım hareket edıyor ama arada toplanınca agrım oluyor.Yanı ben anlamadım sımdı yalancı sancı olurda böyle sureklımı olur.Ben durduk yere evham yapmaya basladım.sancı bır gelıyor bır gıdıyor ne zaman korkmalıyım yada ne yapmalıyım