Benim son adet tarihim 17 hazirandı . doktorum ayını 17 hazirana göre hesaplayacaksın dedi . mesela 17 temmuzda bir aylıksın dedi . haftayı mı baz alacam ayı mı hangisini takip edeyim dedim . gelişim bakımından hafta bizim için önemli dedi . genelde kaç haftalıksın değilde kaç aylık hamilesin diye sorduklarında son adet tarihine göre hesaplayıp cevap ver dedi