Ben de aynı şekilde faranjit, sinüzit her sey var. Bi ateş yoktu. Pastil ve okyanus suyu aldm. Onun haricinde parol kullandım. İlk 2 gün hiç uyuyamadım delirmek üzereydim. Bugun ilk defa uyudum. Okuanus suyu burnu biraz açtı. Onun dısında taze zencefil ıhlamur bal karabiber limon ılık içiyorum.
bir de toz zencefil bal (1 er kaşık) karıstırıp yiyorum. Boğaz ağrısı ve öksürüğe iyi geldi.
gargarayı da tuzlu suyla ayrı, sirkeyle ayrı yaptm
boğaz ağrısı için çay bardağının yarısına sirke, az sıcak su, bal içtim o da iyi geldi. Gerçekten fena bi hastalık