Esraygtf Rojdaaaaa bebek mideye baskı yaptığı için mide kapakcığı acılıyor. Yudum yudum soğuk süt için bana tek iyi gelen bu oldu
Gulkkl Rojdaaaaa hormonlardan ve kan akışından dolayı mide enzimleri yavaş çalışıyor. Bir de ne kadar doğru bilmiyorum bebeğin saçları çıkacağı zaman öyle olurmuş
Sevilay0680 Doktorum ana rennie die bir mide ilacı yazdı onunla duruyorum bizde 33 haftalığız kulaklarıma kadar yanıyor cok kötü bir de sol tarafa yarın ağırlıklı çok fazla olmuyor
Dkktlbsra Rojdaaaaa ılık süt için yavaş yavaş birazda sakız çiğneyebilirsiniz bana bunlar bunlar fayda ediyo