Mrb hanımlar iyi akşamlar.. 37. Haftama girdim normal dogum düşünüyordum inanılmaz korkuya girdim duyumlarımdan dolayı annelik bu kolay degil tabi her doğumun zorluğu var farkındayım ilk bebeğim düşünmekten uyuyamıyorum... Sezeryan yada epidural istersem aralığın ilk haftası yatış yapıcam dedi doktorum epidural olanlar var mı bilgi verebilir mi şimdiden teşekkür ederim Allaha emanet olun.