edaaedaa33 Sürekli tekrarlıyo acısı bi yandan bıktım artık ya o kadr doktora gttm bi işe yaradıkları yok..
edatmr Trivag fitil kullanıyorum ben de bu ara sanki enfeksiyonu söküp atıyor iki gündür kaşıntı falan kalmadı