Senmerve valla kim ne derse desin kullanıyorum. Sakinleştiriyo uykuya geçişini kolaylaştırıyor. Dalınca cıkarıyorum coğu zaman kendi cıkarıyo zaten. Bütün gün ağzında olmadığı sürece bence bi sorun olmaz. Avent ultra soft kullanıyoruz ondan önce wee nin bi emziğini kullandık cok öğürdü tutamadı ama bunu daha iyi tutuyor.