Kızlar biz 12 gün sonra ikili tarama testi için doktora gidicez doktorum 4 boyutluya da giriceksiniz çok heyecanlı eğlenceli olucak falan dedi sizce erken değil mi tam 12 hafta olucak bana çok erken geldi sonradan düşündüm de farkına vardım o an soramadım siz de erken girdiniz mi ?