İki sezaryen doğum yaptım spinalde anestezi doktorunuzu iyi dinleyin sakin olmaya çalışın üçüncüde az kaldı nisan sonu doğumum var artık tecrübeliyim ilkinde hiç birşey bilmediğimden kendimi istek dışı kasmışım doğum sonrası 20 dakika zangır zangır titrediğimi hatırlıyorum temmuz da ufo getirmişlerdi odama ikincide olmadı çok şükür