Esma05 Benimde geçenlerde aynısı olmuştu tam 4 gün ağrısını çektim gece uyku yok gündüz uyku yoktu . Dayanamadım sonunda üniversite hastanesinin diş bölümüne gittim Çelik yelek giydirip röntgen çekildi . Diş çok kötü duruma gelmiş enfeksiyonun bebeğe geçme ihtimali vardı hemen müdahale etti doktor . Geçici sinirleri temizledi kapattı üzerini şükür şuan ağrım kalmadı doğumdan sonra devam edilecek tedaviye . Şuan 37 haftalığım canım .işlemim 35. Haftada yapıldı . Gerçekten ne yaparsan yap geçmiyor denemediğim hiç bir şey kalmamıştı .