canimoglum53 sandiego 146 cikti canim benim doktor fazla dedi. Karbonhidrati yasakladi. Tatli zaten yemiyorum ama ekmek hamurisi vs azalttim simdilik. Meyve cok tuketiyorum onuda aza indirdimm
sandiego canimoglum53 canım benim de tam 140 çıktı gebelik şekerin var dedi beni endokrinolojiye yönlendirdi yani gebelik diyeti ile de düşürülebilr bir değer ama neden yönlerdi anlamadım tekrar mı 100 mg şeker içircsk acaba
canimoglum53 sandiego beni hic yollamadi kuzum sadece yedigine ictigine dikkat et dedi. Bidaha yukleme yaptirmaz bence sana yani tekrar yapiliyor mu hicc bilmiyorum ki
gamzosgamzos sandiego takibe alicaktir canim benimde 140 cikmisti dahiliye doktorum takibe aldi 2 hafta diyet yaptim dusmedi aksine yukseldi insuline basladik gunde 4 kere kullaniyorum