Fdle 29+5im 2 gündür karnımda kuru sancı var ilk gebeliğim normal mi sizce çok şükür kanamam vs hiç birseyim yok sadece karnım ağrıyor dinlenince geçiyor aynı durumu yaşayan oldu mu