burcuisik12 ben midye, sushi, çiğ köfte hepsini yedim açıkcası, normalde de her şeyin fazlası zarar. abartmadığımız sürece sorun olmadığını düşünüyorum şahsen,
yani normalde 20 tane midye yiyorsam sadece canımın isteği geçsin diye en fazla 5 tane yedim ama hiçbirşeyden kendimi kısıtlamadım çok şükür hiç bir sıkıntımızda yok, yine de içinize sinmiyorsa Dr. a danışın o daha iyi bilir tabi ki sizin hamilelik sürecinizi..