Betulackln Aslimurat_38 40+3 olucaz 12 de gelen giden yok bide benmki kiz guya kizlar erken gelir derler 🤷♀️
_tugce Aslimurat_38 bizde 39+3 olduk kendisi gelmezse salı günü yatış verip suni sancıyla baslatcaklar dogumu 😊
yade21 Bende 39 . Haftama girdim bugün biraz enerjim düştü normalde çok aktiftim galiba yaklaşıyoruz doğuma🙏
saree Betulackln Gelir annesi 😍 Siz bekledikçe gelmiyolar 😀 Ben gelsin diye hiçbişey yapmadım birden geldi 🥰
Aslimurat_38 Açılma falanda yok bende kızlar sancı da yok çatı muayenesinden sonra kahverengi lekeler geliyor 4 gündğr
Kivilipastaa 39 oldum bütün sezaryanlılar doğurdu 😣 gelmiyo kızım yalancı sancıyla kandırıp kandırıp bırakıyo 😭 ne zormuş beklemek 😭