Seni korkutmak gibi olmasın ama benim ki 5,5 aya kadar sürdü .8 kilo verdim ve prilam kullandım ona rağmen kustum ama biraz geçirdi .Allahım kolaylık versin çok zor bir süreç.7 aylık oldum şimdide mide yanması başladı anlayacağın bazı hamileler sıkıntılı oluyor şu an için tek duam doğumun kolay olsun 🙏❤️