-fv- https://i.hizliresim.com/GZM8k3.jpg 13+6 da ki ultrason resmi bu..İki farklı doktor bi erkek bi kız dedi merak içindeyim sizin tahminleri alayım
Beyzanurlina -fv- erkek galıba kuzum bızımde o haftalarda öle gozukuyodu ama yukarı bakıyodu senınkı aşşa bakıyo pipisi galıba erkek bu kadar net deyildi bizimki ama bilemedim genede kuzum 2 hafta daha bekle bellı olur net 😘
-fv- Teşekkür ederim ikinize de bende bazen kız hissediyorum ultrasonda bakınca kaba saba görüyorum erkek diyorum😅hayırlısı artık
-fv- Hızlı resim yükle yaz google ye resim seç yükle,yükledikten sonra kopyala ister yeni tartışma aç yapıştır istersen bu postun altına yapıştır😘
Deletedmom124 -fv- https://imgyukle.com/i/screenshot-20191124-173340.RImnej. Oldu sanırım tartışmaya da ekledim. ☺️
Deletedmom124 -fv- teşekkür ederiz teyzesi komşularım da erkek dedi kısmet artık merak işte. Oğluma benziyor sanki ilk gebeligimde de böyleydi 😂