Smyye0303 Merhaba arkadslar doğuma günler kala hiç süt çayı içen varmı humana olsun anne çayı olsun merak ettim .? Doğuma az kaldı çarsamba günü olcak sezeryan olarak acaba içsem sıkıntı olurmu bitki çayı sonucta bebege zararı olurmu şuan 🤔
Elay_Mirzeyeva Smyye0303 selam canim.saglikla al kucagina inshAllah.ben de 2hafta once sezaryan oldum.icmene gerek yok.zaten sutun varsa gelicekdir.ben ameliyyat olun sabah goguslerim davul kadardi.varsa zaten sutun gelicek.caya falan gerek yok
nrsnsfr Smyye0303 ben 3 bucuk yık önce kızımı sezaryen ile kucagıma aldım. Şimdi 12 haftalık hamileyim. O zaman kullandıgım uygulamada nescafenin baş agrısına çok iyi geldiğini duymuştum denedim iyi geldi. Aynı zamanda ağrı pompası taktırdım. O çayların hepsini denedim fayda etmedi. Hatta rezene çok zararlı dedi dr. Bol su uyku dinlenme sütünü getirir dedi getirdi de.
Smyye0303 Elay_Mirzeyeva Amin inşaAllah canım 🥰 inmiyor diyende çok etrafta hep sezeryan olunca korktum biraz gelmezse diye bi kaç gün🤦🏻♀️
Elay_Mirzeyeva Smyye0303 merak etme ben de zatem normal dogum beklerken acilis olmadigindan sezeryana alindim.korkum da oydu zaten sutum gelmez diye.ama cok sukur.Bebegi veren Rabbim Rizkini da veriyor🤗😊
Dmt01 [silindi] ozaman doğum başlarsa yani nekadar doğru bilmiyorum ama göğüsle uğraşmak doğumu başlatır gibi bişey duymuştum tam hatırlamıyorum ama yine bu uygulamada yazılan bişeydi
[silindi] Dmt01 benim ki zaten zorunlu sezeryan olacak o yüzden birşey fark etmiyor. Sezeryandan sonra sütüm geldimi gelecek mi diye strese girmek istemiyorum.