Kızlar merhaba 4 5 gün öncesine kadar hastaneye yatıp çıktım erken doğum riskinden dolayı. 34+2deyim yanlız hastahaneden çıktıktan sonra psikolojim acayip değişti üstüme sürekli sinir geliyo sürekli kafamda bişeyleri kuruyorum herşeyden şüpheleniyorum eşime güvenim birden bire gitti kaynanamlarla zaten konuşmuyorum bana yaptıkları aklıma geliyor iyice nefret ediyorum rüyalarıma giriyorlar doğum sendromumu vurdukları ciğer geliştirici iğnelerden mi bilmiyorum çok kötüyüm bütün yaşama sevincim gitti hamileliğim boyunca ilk kez böyle oldum ne yapcağını şaşırdım 😓😓