Yeliz2311 bi büyük yanınızda olursa çok daha rahat edersiniz tabi. Bizim bebeği bacakları parmak kalınlıpıydı ama hiç korkmayın anne karnında 2bklümler 🤗 biz kucak sorununa kundaklama çözümünü bulduk daha kolay ele geliyordu. Eğer kışsa ince kundak artı battaniyeyle kucaklıyorduk rahat oluyordu.