Kızlar bebeğim 18 günlük. Neredeyse her Gün bir veya iki kere süt boğazına kaçıyor ve bebeği mosmor oluyor. Başını aşağıya çevirip sırtını sıvazlıyarak zar zor çıkarıyorum. Boğazına kaçmaması için dik olacak bir şekilde emziriyorum ama yinede kaçıyor. Aynı sıkıntıyı çeken öneride bulunabilecek olan var mı ? Emzirirken yüreğimi ağzımda hep korkuyorum 🤦🏻♀️🤦🏻♀️😐😐😐