42-AySe-07 Nihalirem Canım 19+5im 17 itibariyle oluyordu hâla da devam ediyor rahim genişlediği içinmiş
Nihalirem 42-AySe-07 cok rahatsiz edici, bazende sanki biryerde toplaniyor gibi hissediyorum, endiseleniyorum, ne kadar sıklikta oluyordu sizin?
Anneadayi_34 Canım benim de 18+3 ben de de 17 haftadan sonra başladı.Evet bebek kendini sertleştiriyor.Ben de doktora sormayı düşünüyordum. Galiba normal çünkü rahîm hızlı büyüyor bu haftalarda.
Nihalirem Anneadayi_34 doktor randevun yakinsa sordugunda haber verirmisin canım, benimki araligin 20sinde Anneadayi_34
Gizemdi Bizde 19+5 iz 2 haftadir falan agri ve sertlik bendede oluyo normaldir heralde diye dusunuyorum
Elif_buluy Kizlar bende 16 haftaligim ne zaman hissetmeye basliycam siz hissediyormusunuz karnim cikti biraz ama daha once dusugum oldu insan korkuyor endiseleniyor
Nihalirem Elif_buluy bende 16. Haftadan itibaren segirme gibi ufak ufak hissetmeye baslamistim, birkac gundurde kucuk tekmeler hissediyorum, bunyeden bunyeye degisiyor, endiselenme cnm..