Kızlar hamileliğin başından beri akıntılarım var ama 1 haftadır aşırı yoğunlaştı. Normalde günde 3 4 kez oluyorken şimdi 6 7 kez oluyor. Çok şükür süreç boyunca enfeksiyon geçirmedim hiç 2 hafta oldu kontrole gitmedim. Acaba enfeksiyon mu oldu yoksa bu sıralar artması normal mi?