Merhaba 5 haftalik hamileyim beta hcg artış gösteriyor ama 2 katına yükselmiyor. Bebegin kesesi daha gozukmedi vajinal ultrasonla bakilicak ama doktorum dış gebelikten şüphelendi. Bende dış gebeliğin hiç bir etkisini yaşamadım. Çok korkuyorum ilk hamileligim. Bu durumu yaşayan var mı acaba.