Cok erken bunu soylemek icin, 8 hafta tamamlanana kadar vakti var. Ben de kendi kendime pimpirikleniyorum belirtim olmadigi icin, 6+5teyiz ve en son 6+1de gittim sadece keseyi gormustuk. Acaba bos mu diye dusunmuyo degilim, ama doktor siz kadinlar fazla dusunuyosunuz daha erken dedi iki haftaya kalp atisini goruruz dedi.