Hatice-02 aslında biliyorum sayılır yumurtlamamı genelde takip ettiğimde takvimde ki yumurtlamadan 1 gün önce oluyor hep 😁 ama bende takip etmek istemiyorum çünkü stres yapıyorum o da engelliyor çünkü.
Yumurtlamayı anladığında da mı 2 günde bir ilişki ile devam ettiniz kuzum. Şuanda başka ilaç kullanıyorum bizim Şubat ayına kaldı artık da olmaZsa ben Ocak da alayım 1 kutu bitireyim şubatta adetten sonra korunmayı bırakacağız😊