MinnieMouse Kizlar 6+5 teyiz. Ama cildim resmen isilik gibi. Yuzum asiri hassas kizarik ve putur putur oldu. Boyle olan var mi? Yedigim bisey mi dokunuyor bilmiyorum. Cildirmak uzereyim 🥺 yuzum cok kotuuu
Gzd_ MinnieMouse bende öyleyim canım senin çok erken başlamış benim kaşıntı ve yanma ile oluyo alerjiymiş hamilelikte olabiliyormuş bir dermatolog ile görüş ben başlarda çok kafama taktım psikolojim alt üst olmuştu sakın kafana takma doğurunca geçecek diyorlar
Sweetblonde88 MinnieMouse atopik ciltler için yatıştırıcı losyonlar var eczanelerde bir dermatologa görünün size temizleme ve nemlendirme için ürün tavsiye etsin. Market ürünleri ve sabun bahsettiğiniz şeyi azdırır. Kuruluk pullanma arttıkca kaşınma artar. Gecmiş olsun
Gzd_ MinnieMouse ben ilk gittiğimde kötü bir doktor deneyimi yaşadım beni mahvetti sende öyle birşey yaşarsan sakın kafana takma geçici birşey vücûd tepki veriyor herşeyin hormanlardan değişiyor bu yüzden oluyor hamileliğinin tadını Çıkar 🙏