__birafitap__ []https://imgyukle.com/i/RIhiUp https://imgyukle.com/i/RIhiUp Kızlar 8 9 gündür ovulasyon yapıyorum hep hep böyle çıkıyor nedendir sizce 🙄
__birafitap__ Tugce1803 yani usg falan hep girdim hormon testi yaptırdım doktorum öyle birseyden bahsetmedi
Tugce1803 __birafitap__ Benimde aynı canım 30 günde bir 14.günüm bugün bat 11 Aralık Allah allah senin niye öyle ki doktora sor istersen
AATozarr AATozarr 30 günde bir adet oluyosan yumurtlama genel de 14. Gün olmaz adetine yakın olsa hani dicem gebemisin bazen ov. Testlerin de pozitif çıkabiliyor çünkü başka testler bozuk olabilir başka markayı dene birde
__birafitap__ AATozarr markası miratech aslında herkes de memnun 5li olandan almistim doktorum 20 22 24 iliski kesin demişti bugun 24 ama hala yok ve 9 gündür test hep boyle😞
__birafitap__ AATozarr olabilir mi ki ben hiç ihtimal vermiyorum hani olsa bunda da t çizgisi aşırı koyu olmaz mıydı 😞
AATozarr __birafitap__ Gönderdiğin iki foto da koyu gibi görünüyor ne bilim sen bence bi dene dene içime doğdu gıs dene ☺️
Yello __birafitap__ canım benımde bırkac ay once oyleydı ve sonrasında koyulastı yumurtanın olgunşasmaya basladıgını gosterır genelde 17. Gun yumurtlama olur 30 gunde bır oluyosan ama bu degısebılırde hergun yap