Umut10 Bugün 5 haftalık olduk sağ kasigimin orası bomboş elledim mi . Ama sol kasigimin orda yuvarlak taş gibi birsey birde ağrıyor sizlerde böyle yasadinizmi . Önemli birseymi
Felipe Umut10 canım hiçbir fikrim yok üstte kalsın diye yazıyorum ciddi sorun oldugunu sanmıyorum ama bilen biri yazar inşallah