snil Alya2101 Şu an 28 im en başından beri var bütün gün dışarda olduğum için günlük pedle kanki oldum mecburen 😂 Akıntı olması normalmiş ama tabi rengine/kötü kokup kokmadığına da dikkat etmek gerekiyormuş mesela bazı akıntılar enfeksiyon kaynaklı oluyor
Poncikveannesi 21.haftadayım artık ben alıştım bi gün görmesem şaşırırım aaa akıntı yok diye evdeysem habire çamaşır değiştiriyorum dışarı çıkacaksam günlük ped koyuyorum,bıraktım kendi haline artık fitil,antibiyotik,krem ne denesem olmadı
gmz27 Hazaldd merhaba, geçmiş olsun geçer inşallah bir daha da tekrarlamaz. Ben iyice taktın bu akıntıya benim çok fazla değil ama rengi sarımsı, serklaj ameliyatım da var korkuyorum dün sordum doktoruma koku yoksa bir problem olmaz dedi ama ben de bir sonraki kontrolümde alttan bakmasını talep edeceğim. Siz de koku yapıyor muydu?
Buseeeeee Canım dur daha 35 haftadan sonra daha cok oluyor böyle pecele silince afedersin ama katı katı geliyor bende bu durumdan muzdaribim enfeksiyon olmamasına rağmen boyle ama bu iyi birsey dedi doktorum mikroplardan koruyor . Bende hep günlük ped takıyorum yoksa günde 10 defa çamaşır değiştiğini biliyorum 🤦♀️
Alya2101 Buseeeeee hadi ya ilk çocukta öyle olduğumu çok hatırlamıyorum bu hamileliği de çok akıyor ben Pet kullanamıyorum değişiyorum sürekli 🤷♀️🤦♀️
Osmanlivatanim Bendede sarı ve yoğun akınti var. Doktora gösterdim normal diye biliyoruz gebelikte akıntı dedim. Normal değil bu kadar fazla olması dedi. Fitil krem vs verdi kullandım . Şimdi kendi haline bıraktım. Kuru tutmaya çalışıyorum ama imkansız gibi bir şey.silip kurutuyorum koridoru geçene kadar tekrar ıslaklık hissediyorum sanırım çaresi yok
Hazaldd İşte benim de öyle iğne oldum bugün bitti bakalım kontörle gidicem candela iltihabı mı neymiş ismi çok yoğundu hep altıma yaptım sanıyordum o kadar kötü
Erbualp 16+2 oldum benmde akıntım ayni bitmek bilmiyor beyaz şeffaf dr yeşil olmadığı sürece korkulacak birşey yok dedi
gmz27 Alya2101 bende de hiç koku yok canım sabah oluyor sadece biraz sonra hiç akıntı olmuyor, tahlil verdim aile hekimliğine yarın çıkacak bakalım