Gull2110 O alışma hali çok zor oluyor. Bende öyleydim bebeğin sağlığı yanlış birşey yapar mıyım kaygısı , bu kadar zaman nasıl geçecek sabırsızlığı ilk defa bu süreçe giriyorsun kolay bişey değil. Bende hep ağlardım . Şu an sanki hep hamileymiyişim gibi rahatım sürecin tadını çıkarıyorum. Zamanla geçicek emin ol, kafanı meşgul edecek başka şeyler bul ☺️Hayırlısıyla gelsin miniklerimiz😊🙏