ekara Prenses39 herkeste hamilelik belirtisi farklı olur ya da bazen hiç hamile hissetmezsiniz olmuşsunuzdur. Buna göre kendinizi değerlendirmeyin
Kubra_s Prenses39 ben. hamile olduğumu ögrendigimden bir hafta sonra başladı 5 haftalıkken sancı ile hastaneye gittim adet sancısı sanıyodum hamile olduğumu ögrendim iki gün öncesinde evde yaptığım test negatif çıkmıştı😌
Yrnkrm Prenses39 bende hiç belirti olmadı adetime 13 günden vardı eşime şaka yapmıştım hamileyim heralde diye ertesi gün öylesine test aldım baktım hamileyim 😂 eşimle bende şok geçirmiştik😂
Haticekaya6666 Valla benim adetime 1 hafta vardi başladı ama ben hamile olacağımı sanmıyordum adet olcam diye beklerken hamileymişim 😍👼🤰
Ipek_ozsyhzry Ben hamileliğimi adetime 2gün kala evde gebelik testiyle öğrendim 3haftalıkmış benim ilk belirtim aşırı gögüslerimde şişlik hassasiyet vardı koyulaşma gibi şişmişti acıyordu dokunamaz hale gelmişti :)